2 Ekim 2009 Cuma

Bozuk Para Harcayan Türk Futbolu

Hep şikayet ettiğimiz konulardan biri değil midir kalitesiz yabancı futbolcu transferleri? Teknik adamların ve yönetimlerin oraya buraya saçtıkları paraları görünce az çok CM/FM oynayan herkes saç baş yolmaktan alamıyor kendini.

Arada şans eseri yapılan doğrular için "bozuk saat" benzetmesi yapılır. İşte öyle anlar oluyor ki "bozuk saat doğruyu gösteriyor".

Ülkemize sadece tanınmamış, kalibresiz futbolcular gelmiyor. Kimileri geliyor, "Hagi" gibi. Hem kaliteli, hem tanınmış, hem de yetenekli. İşin önemli kısmıda burada başlıyor aslında. Getirmek başarı olsada, ondan verim almak, ülkede tutmakta çok önemlidir. Aşağıdaki 11, ülkemize gelmiş, bazen performansı yüzünden, bazen alışamadığından, bazen de teknik adamın "adam yönetimini" adam gibi yapamamasından ülkemizden ayrılmış yabancı futbolculardan oluşuyor. 3-5-2'yi kullandım çünkü daha sayamadığım pek çok orta saha oyuncusuyla birlikte en çok alternatif orta sahada.

Bu futbolculara verilen ücretlerden ve bonservis bedellerinden bahsetmek istemiyorum çünkü sinirim bozuluyor.

Eksik çok muhakkak, ilk aklıma gelenleri yazdım. Yedekler sizden...

Football Fans Know Better

3 yorum:

Tansu Gürsel dedi ki...

benim alternatiflerim şu şekilde (tekrara düşmemek için senin kadrondan kimseyi almadım)

enke

f de boer
meira
mazinho

tijani babangida
ibrahim ba
kiki musampa
kleberson
juan fran

kezman
carew

Kerem Akbaş dedi ki...

Sende 3-5-2 yapmıssın, ama harbiden unuttuğum çokmuş birde çok gerilere gitmedim.

Tansu Gürsel dedi ki...

dediğin gibi, orta saha oyuncusu çok hakikaten. bir de postta verdiğin listede her mevkiye alternatif olsun istedim. daha alınacak çok oyuncu var aslında. brad friedel, flavio conceicao, kevin campbell, nordin wooter...