4 Ekim 2009 Pazar

3-5 Çapulcudan Adab-ı Muhaşeret : Vefa

Ben artık iflah olmam. Çünkü Seba'yı gördüm. Ama eğer futbol ile yeni yeni haşır neşir olamaya başlayan biri olsaydım Beşiktaş'lı olur muydum bilmiyorum. Ve korkuyorum ileride çocuğum olursa ve böyle devam ederse onu nasıl Beşiktaş'lı yapacapım?

Ve ben çocuğumu nasıl o tribünlere götürceğim?

Dün o malüm pankartı görünce anladım ki; bir başkan paralı askerlerini kullanmaya başladıysa ve üstüne üstlük taraftara ders vermeye kalkıyorsa, Beşiktaş'lılık duruşu kamburlaşmış demektir.

Maça eşini getirmek, eşi var diye kendine küfür edilmeyeceğini düşündüğünden değildir umarım.

Brezilya usulu doğum günü kutlamasından rahatsız olması ve Rüştü'yü hedef göstermesi de Demirören'in bize öğrettiği sayısız güzellikten sadece biri.

Bu artık Beşiktaş'ın içindeki durumla ilgili son yazım olacak sanıyorum. Ama Demirören'in çapulcuları üzerinden taraftara verilen adabı muhaşeret derslerini de ilgiyle takip edeceğim.

En çok üzüldüğüm konu ise "Demirören" isminin Hakkı Yeten ile, Mehmet Üstünkaya ile ve Süleyman Seba ile birlikte anılacak olması.

2 yorum:

TA dedi ki...

o pankarta güzel bir cevap verilir.:netice değil hatice

Kerem Akbaş dedi ki...

:) süper