21 Mayıs 2009 Perşembe

Çok Haber Yalansız Olmaz..

Türkiye'de insanlar gazete okumaya son sayfadan başlar. Sezon içinde bu sayfalar nispeten çekilir haldedir. Spor yazmasalarda yazacak bir skor vardır. Ne kadar istemesekte, sevmesekte, yazılanlar bir gerçeğin üstüne resmedilmiştir. Skorun üstüne.


Ama gel gör ki sezon biter, maç olmaz, futbolcular Bodrum'da orda burda tatil yapar, başlar gazeteler son sayfadan okunmaya devam etsin diye bombalamaya. İnanmak isteriz yazılanlara, bir iki kere kendimi ManUtd yada Barça taraftarı gibi hissettiğim oldu. Ama sonra baktım ki ben bir Türk takımının taraftarıyım ve ülkemizde oynayacak oyuncuları maalesef gazeteler belirlemiyor. İstisnalar var tabi ancak gelen yabancıların çok azı ligimizde kalıcı olabidi. Ülkemizde oynayıp üst düzey bir ligin kabur üstü takımına giden oyuncu sayısı çok az hatta şimdi düşündüm de Ronny Johnsen, Okocha, Baliç, Geremi, Högh'ten - ki o zaman Chelsea bugünkü gibi değildi- başka oyuncu gelmiyor aklıma.
Ülkemize gelen kalitesiz yabancıların etkisi gazetelerin asparagas transfer haberlerinden az. Bu bile başlı başına yabancı futbolcu oynatmanın kurallarının yeniden düzenlenmesi gereğini ortaya koyuyor.
Ben demiştim demek için bir kaç başlık atmak istiyorum. Bakalım aşağıdaki başlıklar size tanıdık gelecek mi?
Ronaldinho Tamam...
Aziz Yıldırım'ın kurmaylarına bitirin talimatı verdiği Ronaldinho'nun Roberto Carlos'u aradığı ve "Hemen gel kral olursun" cevabını alınca Milan'lı yöneticilerden kolaylık istediği ve olumlu yanıt aldığı öğrenildi.

Rijkaard, Shevchenko'yu istedi...
Galatasaray'ın yeni hocası Rijkaard, Adnan Polat'a Shevchenko çok faydalı olur dedi. Ayrıca Rijkaard'ın çocuklarının okulu için arayışta olduğu öğrenildi. Crespo Galatasaray dedi...
Galatasaray'ın 6 senedir peşinden koştuğu Crespo, bilgi almak için aradığı Delgado'nun "Gel ortam manyak her türlü eğlence var İstanbul'da, hem hocalar da bize hasta, her türlü ilk 11 oynarsın" cevabı karşısında "Tamam" dedi.

Romario Trabzon'nun...
Trabzonun prensipte anlaştığı Romario "Sambanın bana her yerde yeteceğini düşünüyordum ama şimdiden kol bastı derslerine başladım" dedi.

Yukarıdakiler gibi yüzlerce başlık atılacak. %99'u fos çıkacak. Futbol ile yeni yeni haşırneşir olan, 2 rengi diğer renklerden ayırmaya başlayan gençler Türk spor basına güvenlerini daha başlangıçta yitirecekler.

3 yorum:

SadoX dedi ki...

son anda aldıgımız bir habere gore ;
Drogba fener ile söz kesti, tek sorun eşi. Ayrıca kanaryalar Abramovic ile de alaştı. Seneye kanaryalarinbaskani Abramovic.
...
Hatırlarsan birbirimize bu tarz mesajlar atıp dalga gecioduk gazetelerle.. Bu mesajı bna 30 mayıs 2007 de atmışsın :)

Kerem Akbaş dedi ki...

:)Fikrin olgunlaşmasını 2 sene beklemişim baksana :)

Oe dedi ki...

"messi ile konustum haberler iyi"
yalnız bunu en ciddi sekilde yapan da ali sen dir benim gözümde.
bekenbauuuurrr arkadasım, abramovic kankim diye ömrümüzü yedi lan