10 Temmuz 2009 Cuma

Türkiye'nin En Çok Tanınan Takımı : Galatasaray

Geçenlerde "hangi takımın taraftarı daha çok" incelemeleri medyada oldukça yeraldı. Ve genelde Galatasaray ağırlıklı bir tablo sunuldu önümüze. Nasıl ve neden bir takımın taraftarı olunur anlatmaya gerek yok. Galatasaray'ın kazandığı UEFA Kupası ve 1996-2000 arası lig şampiyonlukları bu günkü tabloda oldukça etkili. 3 sene içinde 3 takım değiştiren insanlar tanıdım. Ama sonuç ne olursa olsun başarının karşılığı bu.

Çoğu kimse Galatasaray'ın UEFA zaferini yeterince maddi gelire dönüştüremediği konusunda hemfikir. Ancak bu dönümüşü sağlayamamak Galatasaray'ın başarılarını gölgelemez. Biz kendi içimizde kısır kavgalara tutuşmuşken futbolda inanılmaz bir dönüşüm yaşanıyor ve futbol paralı ellerin oyuncağı olma yolunda son sürat ilerliyor. İnternetten sonra dünyadaki en küresel unsur "futbol".

Yukarıdaki resim yaklaşık 1 hafta önce Prag'ta hediyelik eşya satan bir dükkanda çekildi. Dikkatinizi çekmiştir. Dünya futbol sahnesinin büyük kulüpleri ile birlikte ülkemizden sadece "Galatasaray" bu karede yer alıyor.

Tesadüf mü? Pek sanmıyorum.

6 yorum:

bilog dedi ki...

Ümit Karan değil mi o? :)

Kerem Akbaş dedi ki...

Evet çok güzel bişey yapmışler içinden 15 tane farklı futbolcu çıkıyor :)

Adsız dedi ki...

kedidir o kedi

Kerem Ölmez dedi ki...

Adımızı ezberlettik zamanında, umarım unutulmadan tekrar yeni zaferler kazanırız..

Volvox dedi ki...

Foto için teşekürler.

cs dedi ki...

aynı dükkana ben de gitmiştim :) eski şehir bölgesinde yanılmıyorsam. yanlış anlaşılmasın galatasaraylıyım ama o dükkanda fenerbahçe ve beşiktaş matruşkaları gördüğümü çok iyi hatırlıyorum.