30 Ocak 2011 Pazar

Futbol Diyeti

Neredeyse iki ay oldu tek satır yazı yazmayalı, ayaklarımı uzatıp tam konsantre maç izlemeyeli. Uzun süredir de radyoda mikrafon başına geçmedim. Hayat bazen isteklerinizi ertelemeniz gerektiğini acı şekilde hatırlatıyor size. Ama bu iki ayı bir nevi "diyet" olarak düşündüm. Bir futbol diyeti. Kendini tutamayıp her maçı izleyen bir futbol obezi için bu diyet iyi oldu diye düşünüyordum ki, kendine yasak olmasına rağmen baklavaları gizlice dolaptan aşıran rahmetli anneannem gibi bir de bakmışım ki diyet falan kalmamış.
Futbolun bizi ne kadar doyurduğu konusunda çeşitli endişelerim de olsa yeşil zemin üzerinde herkesin herkesi yenebilecek olması mutlu ediyor beni.
Beşiktaş yıldızlarla bezendi. Kaftanında parlak simlerle sahayı parselleyen 5-6 oyuncu ile zirveyi kovalayacak ya da kovalamaya çalışacak.Gelmişindeki yabancı futbolcuların %90'ından daha iyi olan Holosko'yu beğenmez hale gelen taraftarı bundan sonra nasıl memnun eden yönetim izleyip göreceğiz.

Galatasaray yeni stadına kavuştu ama ne kavuşma.. Yönetim ne yapacağını şaşırdı. Başı kesik tavuk gibi bir oraya bir buraya gitti gitti geldi. Dün akşamki Bursaspor karşılaşması ise ne yazık ki hem hakemlik açısından hem de Galatasaray açısından felaketti. Ama Galatasaray hakemi yenseydi bile Bursaspor'u yenemezdi. Kazım Kazım ile futbol disiplini ve takım oyununu aynı cümlede kullanan Hagi, Misimoviç'i niye harcadı belki de asıl cevaplanması gereken bu.

Trabzonspor ben diyete başladığımda izinsiz ülkesine giden futbolcular meselesi ile boğuşuyordu. Sonuç İlk maç puan kaybı, kupaya veda. 1 hafta içinde var olduğu iki kulvarın birini kaybedip diğerinde sendelemek takımı zor duruma düşürse de Şenol Güneş'in tecrübesi burada devreye girecek gibi görünüyor.

Fenerbahçe'de Aykut Kocaman'ın rüştünü ispat etmesi için belki de en kritik haftalar. İstifa bekleyenlere "Özür dilerim , istifa etmiyorum" dedi ama ilerde "özrü kabahitenden büyük" olabilir Aykut Hoca'nın.

Aslında diyet bozulmak için tutululurmuş. Kilo sorunum olmadığı için hiç diyet yapmadım ama diyet yapıp bozan çok insan tanıdım. Böylelikle ben de futbol diyetini bozmuş oldum. Bakarsınız radyoya da dönem belli mi olur?

0 yorum: